Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 2 May 2024 15:06:48 +0300

Tere!

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/04215 
aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Salutaguse küla, 11202 Vaida-Urge 
tee// Salutaguse tee L1// Urge küla, 15 Tallinn-Rapla-Türi tee// 
Kadakamarja// Päikese tee// T1// Salutaguse kergtee// Tiksi tee 14// 
Urgeõie// Vardi metskond 78// 79 (Passiivse elektroonilise side 
juurdepääsuvõrgu rajamine, Urge küla, Kohila vald, Raplamaa) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Transpordiameti informeerimine liinirajatisest

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26968383>  (menetlus nr: 
428948), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister